Är du upptagen?

Varför är det så skönt att snooza?
Skulle kunna ligga kvar i sängen hur länge som helst.
Men solen lyser in så fint, blir nog en långpromenad idag.
Måste ju passa på, inte varje dag man har nästan 20 grader ute nu för tiden.

Jag har egentligen för mycket grejjer jag ska göra.
Jag har inte varit den personen som varit upptagen med saker,
utan verkligen varit den utråkade som ringt och peppat kompisar att
skita i sina saker och hänga istället.
Men nu är jag den där upptagna personen. Jag hatar att jag gillar det...
Förlåt vänner!!

Man borde kanske ha egen telefon- och bokningstid.
Ja, sådär mellan kl 7-9.
Såsom sjukhuset har!?



Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

jag bokar dig för surströmming inom en snar framtid!

2008-09-08 @ 13:02:47
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0