Babbel

Fasen va dom snackar i Gilmore Girls.
Jag tog tid. 1000 ord på 1 min snackar dom!
Ja det är ju mer än mina muntliga redovisningar (när jag gick skola)
som var 30 min långa!

Bla bla bla bla bla bla bla bla..... ARMEN!

(och ja, jag nördar och gör inget annat än tittar på det hela dagarna)

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

haha jag vet! tänk om vi skulle prata sådär, ingen skulle ju få eb syl i vädret.

2008-09-10 @ 21:30:32
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: en ostkrok i LA

Jag vet, de tjejerna KAN prata och massor och fort..

2008-09-11 @ 02:38:48
Postat av: Anna O

Att nörda är att leva vännen! Bara ett lite mer avslappnat sätt.



Jag skulle lätt kidnappa dig och låta dig bo på samma hotell som Oasis om du bara rymdes i ett brev... Tyvärr känner jag ingen som gör det.



Men du är välkommen att rymma hit!

2008-09-11 @ 02:42:01
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0