Det ena eller det andra?



1. kärlek eller pengar ?
Kan man få båda så tar jag det? Annars en massa pengar så jag kan köpa kärlek :P

2. vin eller öl?
Vin helt klart!

3. dag eller natt ?
Nätterna är ju som sköna....

4. one night stands eller förhållade?
Då säger jag förhållande.

5. tv eller internet?
Internet blir man fortare less så jag säger tv.

6. pepsi eller cocacola ? 
Coca Cola, vatten funkar det med!

7. vild fest eller romantisk hemmakväll ?
Blandat. Vild fest för att kunna dra hem nån och ha hemmakvällar?

8. färgfoton eller svart/vita foton ?
Färg tack...

9. telefonkontakt eller face to face ?
Nej ingen telefon, har funderat på att kasta bort den flera gånger.
Kom hit och prata istället om ni vill nåt!

Säg hej till Jenny
Postat av: en ostkrok i LA

Jag haller med, jag gillar inte heller telefoner.

2008-09-07 @ 23:16:01
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0