I´m sailing away

Johoo, du vet jag och teckniken går inte alltid hand i hand.
Men kablar och sånt är jag bättre på!

Jag har haft en myskväll med Jessi.
Vi såg film, snacka strunt också fick jag klå henne i Smash några gånger.
Så nu kan jag sova gott :P

Ja också drömde vi oss bort till ett land som ska ge oss mycke pengar.
Dom pengarna ska sen ta oss till något varmt och skönt....
Kanske blir det så!
Vi får se....



Bodysurfar jag på Gran Canaria

Säg hej till Jenny
Postat av: jonas

oh hawaiii!!

med surf..

2008-09-09 @ 23:49:46
Postat av: en ostkrok i LA

Surfa is tha shiit!

2008-09-10 @ 05:25:52

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0