I quit



Vet ni jag är grymt peppad nu.
Har lite mycket att ordna dock.
Vad ska jag göra med lägenheten?
Vad ska mina söta katter få vara?

Ja jag gick på jobbet idag och berättade att jag kommer sticka.
Kändes tråkigt eftersom jag trivs bra där.
Men Gittan peppade mig bara mera så det kändes ju bra:)
Besökte Emma en stund och ikväll har jag varit i Burträsk.
Tog en promenad med mamma.
Men man får ju akta sig lite för Btk, yxor och grejjer.


Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Nej så tråkigt att du ska flytta!

Ska jag säga =)

Men skoj att du får åka snöbräda iallafall.. ifall du nu gillar det vill säga, själv har jag aldrig stått på en ens. Not my kind of cup of tea you know...



2008-09-24 @ 00:25:57
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis! Vad roligt, men tråkigt för oss som blir utan dig. Ja Gittan har väl själv jobbat i Åre eller nåt sånt?

2008-09-24 @ 15:31:25
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0