Kurrar

Jo mina två småkusiner tog kål på mig igår.
Vill ju inte vara den där tråkiga storkusinen så jag
lekte för fulla muggar med dom.
Vi drog från stugan rätt tidigt dock så jag och Tobbe hann
ha en liten förfest hos han och sedan drog vi på Balzac.
Lika tråkigt där som vanligt!
Att man aldrig lär sig att inte gå dit??
Jo nämen en sväng förbi statoil och sen efterfest hos Tobbe ett tag
och sen till Jonne.

Kvällen blev så satans lång alltså!
Det är ju iof bara roligt eftersom min ledigvecka är slut imorgon:(


Isabelle & Johannes




Säg hej till Jenny
Postat av: en ostkrok i LA

Vad ar det for teleinterj. som du haft homie? Inte ska du val lamna mig?

Jag kommer ju snart hem..

2008-09-14 @ 22:00:14

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0