Piteåbilderna

Hade en riktigt skoj kväll igår i Piteå.
Jag bjöd studenterna Kim, Tobbe & Torben på mat.
Senare dök Biggy & Anton upp hos Kim också.
Drog vidare till Tobbe som hade en fruktansvärt kåt katt!!
Kåren var väl sisådär men jag träffade en massa känt folk så det var skoj.
Är dock glad att jag slipper sova på Kims soffa en natt till.
Den var liten och inte den bekvämaste ska ni veta.


Tjejkvällen med dessa tjejer!
&
Här är fredagens partaj












Fråga inte ens vad vi gjorde på den där bilden!






Säg hej till Jenny
Postat av: en ostkrok i LA

hahahha, skona bilder vannen!!

DU gjorde pite party style!

2008-09-27 @ 20:07:20
Postat av: Anna O

Shit vad jag gillar sista bilden alltså. Jag avgudar fotografen som hade sinnesnärvaro nog att dra upp kameran i rättan stund och föreviga detta ögonblicket =)

Love it!

2008-09-28 @ 02:03:11
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Eweee

Jenny vad gör du på marken med din nya fina tröja?

2008-09-29 @ 00:37:23
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0