Regnmys

Idag är det ju faktiskt jätteledsamt ute.
Så jag är fast i min bunker.
Tur att jag hämtade mina filmboxar hos Adam igår.
Jag får ta en mysdag med mej själv!

Jo jag funderar på att köpa en sån där mediaspelare...
måste ändå köpa en extern hårddisk till datorn så lika bra att slå till.
Jamen jag tänkte är det nån som har en sån som tycker att det är värt??

Jag måste till btk och hämta en massa kläder.
En varmare jacka vore inte dumt.





Jenny Glas










Säg hej till Jenny
Postat av: ELin

Vi har en sån och det är perfekt. Vi har även en extern hårdisk. Även det är perfa när vi har 2 datorer.

2008-09-03 @ 16:51:34
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0