Skell får besök av Stina

Oj va trevligt jag hade igår:)
Stina kom hit och vi drack lite vin och pratade strunt.
Jag saknar verkligen att ha henne boendes i stan.
För vi träffas så himla sällan.
Kalle kom också hit och han skjutsade sedan jag och Stina till Olles.
Satan va folk det var där!. Många okända och några kända.
Rätt skoj var det ändå!
Sen blev det efterfest hos Jonne all night long.

Åker strax till stugan. Mamma har kalas för halva släkten.
Ska blo roligt och gott med Anderstorps-kiosk-Doris-mat:)


Stina & Jenny :)


Anton mådde fint och la en kaka på marken!

Stina- "Åhh jag vil inte se, jag vill inte!"



Säg hej till Jenny
Postat av: en ostkrok i LA

huvva huvva grose!!!

2008-09-13 @ 22:25:52
Postat av: Elin

Vad roligt att hon är hemma=) Min vän som oxå har flytt fältet är hemma just nu, men hon åker hem imorn igen=( Men man blir så glad när de kommer och hälsa på nån gång

2008-09-14 @ 18:52:51
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0