Välkommen hem Sara

Köpt två böcker så jag slipper läsa norska hela tiden.
Jag träffade min nyhemkomna vän på stan också.
Så himla roligt att träffa Sara igen!!
Efter 3 månader utan varandra.
För jag drog ju iväg och luffade en månad och
några dagar för jag kom hem igen så drog hon till Usa i 2 månader.
Så vi missade ju varandra där.
Ja så ikväll på jobbet lär det surras ordentligt :P


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Sweet! Jag var sa glad att se dig med vannen!!!!



Jag bara måste fa lana den da du har läst ut den, jag har alltid velat läsa Jennas bok :)



Ses ikvall!

2008-09-30 @ 18:14:12
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0