Yran 2004

Jowe kom också hit. Inte ville han ha nån pannkaka inte.
Sen drog alla så nu är jag själv!

Titta så gammal bild från Storsjöyran 2004!
Då var man ung och dum.
Jag drog dit med Stina men då kände jag inte hon.
Sen så var Beggan, Krilo och Lalle där också. Jag kände ingen!
Nu har jag känt dom sedan dess.




Jag var på Yran från torsdag till söndag.
Sov inte mycket under dom dagarna, kanske 9 timmar sammanlagt.
Sista kvällen där så gick jag in i mitt och Stinas tält lite tidigare och
somnade skönt i min sovsäck.
Blev väckt av en hysterisk Stina sådär mitt i natten.
Hon skaka i mig och skrek.
Jag trodde någon hade dött.
Saken var den att det trodde Stina också. Hon trodde att jag hade dött!
För hela mitt ansikte och sovsäck och kudde,
ja nästan hela tältet var fullt med blod.
Som tur var så var det bara min näsa som hade mens.

Säg hej till Jenny
Postat av: Elin

Men absoult! Klart du ska få spela BUZZ. Tror att du kommer att fet kicka ass i musikbuzz. Jag kan ingenting.

Ha en trevlig vecka med Ewe, själva jobbar jag me Jessan ikväll

2008-09-16 @ 12:25:44
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Spank you! :)

2008-09-16 @ 16:52:23
URL: http://zilledillen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0