Pappa, du glömt mej!!

Men vad är det som händer!?
Det töar och har sig i sinne.
Påsken igång, typisk påskväder med
slask och sånt.
Märks att säsongen börjar lida mot sitt slut.
Det är salg i varenda butik och det görs reklam
för säsongsavslutningen. Fasen inte än!!!
En månad kvar, men tiden går ju så fort då man har skoj.

Min nya bräda är guld, störtskön att åka på.
Det är min nya kärlek som jag håller om
när jag ska sova, släpper honom aldrig.....
eller vänta, är det kalle jag pratar om nu!??
Nä han dumpade mig för ett par långkallingar.
Nästan sant de, men så är det inte :P
Nu ska jag ut och härja!
Puss & kram på er gott folk

(Rubriken: En far och sin lilla son kom in på Ica och
handlade idag. Pojken satt vid kassa och dingla med
benen och när pappan betalat och började gå mot utgången
så ropar pojken: "Men pappa, du glömt mej"!!
Hur söt som helst.
Sen vinka pojken åt mig och sa "Hade, brade din gamle sjoklade".)

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

superkul att höra din röst ikväll hjärtat!!!

2009-04-04 @ 03:48:21
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anna O

Så himla gullig unge! Jag säger det där sista om och om igen för mig själv och skrattar högt =)

2009-04-04 @ 09:35:34
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0