Struntprat

Vi slog rekord igår på Ica.
Satan va folk handlar, helt galna!

Håller mig borta från backen nu under påsken.
Så himla mycke folk överallt och en massa folk i backen gör mig
bara irriterad om jag åker. För vissa är ju bara i vägen eller
helt knasiga!

Jag och tjejerna gick ner på Elgen igår och tog oss ett glas vin.
Lite synd att det inte finns nåt bra ställe att bara sitta och snacka.
Det spelas ju så himla hög musik överallt. Men det var trevligt ändå.

Rox har fått en granne som är helt pååå henne.
Han dök upp en kväll och la sig i hennes säng och sov.
Nu står ett rum tomt eftersom Mickan har flyttat ut så hon gick
o la sig där istället. Kvällen efter kom han igen och knacka på
hennes fönster. Då fick han nog lite av en utskällning.

Bra jobbdagar för det är röda dagar och det betyder extra cash i
fickan. Det behövs. Jag undrar hur min deklaration ser ut......


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Hoppas du har en finfin helt hjärtat, massa kramar på dig min söta vän. Jag tänker på dig!

2009-04-11 @ 21:52:24
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0