Tji vilken tok

Vaknade i morse och tänkte "Fan va hård sängen är".
Vrider och vänder på mig, öppnar ögonen.... "Vart fasen är jag"!!
Joho, där låg jag naken med täcke över mig på toalettgolvet.

Gårdagskvällen gick alltså hårt till.
Förfest i Hybelhuset  sen vidare till Fjellbeck.
Så det kan gå....

Idag är jag ledig. Tog en buss bort till Kalle.
Såg filmen "Lucky number Slevin". Braa film så
den kan du ju se om du får lust.
Ingen åkning för det blåser och har sej idag.
Jag jag röstar på mys hela dagen :)

Här har vi den, tadaaaaa!


Kalle & Jonas






Säg hej till Jenny
Postat av: Madelene

haha, fan va skøøøøøøønt! :P



Jag vill hærja med dig snart, i backen, på borden och tjaaa øverallt. YUMMMMIII!

2009-04-05 @ 23:19:01
URL: http://sockersott.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Så fina Kalles halvvantar blev!! Du är ju superduktig!!



Sen är brädan skitafin.



JAg går nu sista natten och fasen så vansinnigt skönt det känns!!! Är trött och slut men nu är det nedräkning..

2009-04-06 @ 00:12:15
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0