Det känns såhär...

Jag gråter ibland när ingen ser på.
Senaste veckorna har varit väldigt jobbig känslomässigt.
Jag börjar förstå att Jonas är borta och att jag aldrig mer
kommer få träffa honom.
Så mycket inom mig som vill ut. Jag känner inte igen mig
längre ibland. Känner mig osocial, känner praktiskt taget
inget för nånting. Mina kompisar här i Oslo peppar mig
för att hitta på saker, följa med på olika grejjer men nä,
jag känner mer för att stänga in mig själv i ett rum och
känna mig ensam, eller åka hem till Kalle och bara krypa
ner i hans famn.
Jag gillar mina vänner och älskar att dom frågar mig.
Jag saknar alla där hemma, spec mamma, pappa & Tobias.
Känns fel att vara så långt borta från dom. Jag känner mig
dessutom mer trygg hemma i Burträsk/Skelleftå.
Jag blir skrämd då jag kommit på mig själv att tänka negativt,
jag som alltid har varit så possitiv.
Varför dras man åt olika håll. Jag vill vara ensam men det vill
jag ju inte alls...... förlåt, jag är mig inte själv men hoppas
på att komma tillbaka en dag.
Stort tack till Kalle som tar väl hand om mig.
Och er där hemma, saknar er!

Go natt
Saknar dig <3


Säg hej till Jenny
Postat av: johanna

tänker på dig ofta vännen.

hoppas det känns bättre för dig snart.

saknar dig.

2009-08-14 @ 23:51:35
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Martha

Tänker på dej ofta. Normalt att du känner som du gör o det är viktigt att låta det få göra det o inte bara lägga locket på.Det är inte lätt alla gånger,men vad som är himla bra det är att skriva av sej tycker jag . Det har hjälpt mej många ggr.Kramar

2009-08-16 @ 17:55:04
Postat av: Fröken Ostkrok

Men söta rara du, vi saknar dig så himla mycket med. Sen så finns jag alltid här vad än det är <3

kommer på bara nån vecka och då ska du få dig massa TLC.

Var så härligt att höra din röst i lördags!



Massa kärlek till dig hjärtegull.

Och en bamsekram till fina Kalle som tar så bra hand om dig!

2009-08-16 @ 20:53:29
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello!

Jag hoppas att du känner att de är ok att va som du är nu... Tror att alla har nedgång och uppgång.. Man kommer att inse en dag, men tid kommer det att ta! Vi saknar honom allihop... Många kramar till Dig! Kram Carola, Tilda , Ebba & plutten Elise

2009-08-17 @ 22:08:17
Postat av: Mamma

Hej gumman!



Tror det är viktigt att vi unnar oss tid för oss själva nät vi behöver det just nu. Tycker själv att jag är social men känner liksom du att jag inte orkar hela vägen ut. Tror att om man sörjer när man behöver det, och deltar i det sociala umgänget med vänner när man orkar det, gör att man kanske en dag kan få känna lite glädje. Så det är bra med vänner som orkar med och förstår. Sömn är jätteviktigt, att man äter och gör korta promenader. Det hjälper mig att orka. Kram på dig

2009-08-18 @ 20:11:48
Postat av: Ewe

Åh vännen, du måste låta dina känslor släppas ut. Men jag vet att du är stark och kommer klara dig igenom detta. Jag förstår att det känns tyngre vissa dagar och det är helt normalt. Du om någon har rätt att vilja ha lite tid för dig själv, så ta din tid!

Jag vet att Kalle tar väl hand om dig och det känns tryggt när man själv är så långt borta.

Jag saknar dig massor vännen!

Puss

2009-08-21 @ 10:39:01
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0