HP&HP

Jag gick ut med Alex & Sofia igår och tog oss en öl var.
Emelie och två killkompisar till henne joinade efter ett tag också.
Vi hamnade borta vid birkalunden jag hade himla trevligt.
Simon & Kalle dök till slut också upp.
Men då kvällen var slut gick vi 700 år hem till Kalle och
somna gött i hans säng
.

Malins kompis Therese är på besök och imorgon kommer
Rox & Madde har jag hört nånting om. Ja så det är fullt hus
här och det kan jag lova, att det är ett himla kacklande
då 5 tjejer bor med varandra :P

Bio ikväll och då även bio popcorn, yey :)


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Så himla kuk, jag kan änta mig att det är ett himla surr med så många tjejer :) Men tiden g

r ju fort så bara se charmen i det hela.



Jag har hört att harry ska vara skitbra, så ha en mysig kväll. Jag fa´r till alex och hänger

2009-08-09 @ 17:46:33
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0