Från Sommar till Vinter

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering. Men jag och internet har
separerat och hänger bara med varandra under korta omständiga
tillfällen.
Bilder från Thailand kommer förhoppningsvis. Ni kan suga på denna bilden
tillsvidare:


Underbar, underbar, helt otrolig resa :)

Hemsedal: Precis som förr, i stort sett alla tillbaka som var här förra
säsongen. Jag bor på Såta, min nya bunker lagomt nära till backen
och jobbet.
Jag hade besök av Sebbe Sundberg igår. Så spenderade en hel
dag ute i backen tillsammans med han och hans kompisar.
Nytt för i år är att Erik "Ekan" Hedberg från Skell har joinat Ica-crew.
8 dagar till min kära Vannmoun anländer och 9 dagar till jul.


Säg hej till Jenny
Postat av: johanna

Jag hoppas ni hade en underbar resa : )

Själv åker man nästa lördag, nervös är bara förnamnet.

Hoppas allt är bra med dig! Och God jul på dig vännen : ) Kram

2009-12-15 @ 13:48:19
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Jottan

Ohhh underbar bild!

2009-12-16 @ 13:54:55
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Doodle in NZ

Hahahha, jajustja! Det var ju da jag sag hajen :)

Det var en skitnajs snorkeltur!



Vad kul att du ar tillbaks vannen, kanns som hundra ar sen jag sag dej sist. Ar i NZ nu och busar pa :) NZ ar najs, men jag gillar OZ battre :P



Ta hand om dig hjartat sa ses vi!

2009-12-19 @ 11:16:47

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0