Go natt, go natt

JObbat idag och efter jobbet gick jag upp till
Kalle som bjöd mig på gott käk.
Låg där halvdöd och pratade tills sista skidbussen gick hem.
Var mys och filmkväll här hemma då jag kom in
så det var väl la härligt.
Schemat för nästa vecka är guld, är bara ledig en dag dock
men börjar vid 15.00 flera dagar och det är ju perfekt för att
hinna åka hela dagen i backen innan jobbet.

Go natt Skell, Hemse och andra läsare!


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Hej du, här kommer en utmaning..



Ja du jag har blivit antagen, så om du vill så får du åxå göra den..

Hur du gör kan du läsa på min blogg.



Tycker du det känns jobbigt så strun´i det, kul att se folks gamla bilder bara :)

2009-02-16 @ 10:47:04
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0