KABAM!!!!

Tisdagen blev det mer åk.
Jag ringde och väckte Kalle och bad han följa med
och åka. Så vi hamna solandes uppe på
Totten till en början. Fy fan va nice!
Sen tjollrade vi på en massa i backen och jag har nog aldrig
ramlat så mycket på en dag.

När vi skulle ge upp och dra ner till lodgen så
kom en stor jävla snöklump rullandes uppifrån backen från
där pistmaskinen höll på att styra hopp.
Jag såg det inte komma utan kände bara en jävla smäll
och sen låg jag där på backen utan luft och ingen känsel i benen.
En hjälpande själ kom och plocka upp mig på en skoter
och tog med mig till sjukstugan.
Drog upp tröjan på mig och börja trycka på magen för att kolla
så att jag inte hade inre blödningar lr nåt!

Så idag är jag helt mör i kroppen, blåmärken på magen
och benen. Kunde ju ha slutat illa.
Nu har dom iaf satt upp skyddsnät så ingen annan stackare ska
råka ut för samma sak.




Jag lyckades inhandla en Burton jacka också!





Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

du får ta det lugnt i backarna vännen!

2009-02-11 @ 20:56:38
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Jag är så glad att du klarade dig gumman, men var försiktig nu!

2009-02-12 @ 09:51:30
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Jottan

Riktigt snygg!

2009-02-12 @ 18:24:51

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0