Ledighet är bra

Jag drog från jobbet tidigare idag för det var så himla lite att göra.
Tog med mej Kalle och gänget och åkte i backen istället.
Hamnade visst på afterski på Skistua vilket var skoj.
Drog tillbaka hem till Jonas & Kalle där vi blev överraskade utav
2 kompisar till dom som är här och hälsar på över helgen.

Sen blev det kvällsåkning också.
Det har känts så bra nu dom senaste dagarna. Känner mig
lite mer säker på det jag gör och känner att jag utvecklas hela tiden.

Kom hem med sista skidbussen och fick se att vi hade finbesök.
Så har suttit och skvallrat i soffan ett tag.

Nu ska jag sova så jag orkar ta mej till jobbet imorn.
Sen så kommer mamsen och hälsar på, ska bli roligt att
visa henne hur jag har det :)




Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0