Pestens tid

Jag glömde kameran,
Sorrry för det!
Har tagit lite bilder från backen och
från helgen som var.
Men det får komma en annan dag.

Det är mycke jobb nu, men i helgen så hade vi besök i huset utav Rox bror Alex samt John & Denise.
Var himla skoj att ha fullt hus och jag följde med dom ut en sväng i fredags. Denise och Rox drog hem tidigt men jag följde med Alex & John på en barrunda. Fredagkväll var dock inte så ball, det var himla lite folk ute.
Men så kom lördagen och efter att jag jobbat så lagade och käkade vi Tacos tillsammans.
Partystämningen var väl inte på topp men jag och Alex gick all in och gick ut utan dom andra.
Hamnade på Fjellbekk, träffade lite folk och satt och pratade. Alex ville ha fyllekäk men när vi kom fram till hamburgervagnen så hade dom slut på hamburgare. Ja så jag och Alex drog tillbaka hem och jag styrde käket.
Vi satt och prata en stund och slog sedan på en film som vi så härligt somnade till.

Jag och Alex var inte alls så pigga då väckaren ringde och vi skull till backen så vi snoozade nån timme xtra.
Väl i backen var det rätt skönt ändå. Vi utmanade skogen och hittade några härligt roliga ställen att åka på.
Nu är det dock tomt i huset igen, mitt schema ser fullt ut. Enda lediga dagen denna vecka är imorgon.

950 studenter
har anlänt till Hemsedal så det var en jäävla stress på jobbet.
DOm kom in som små möss och rensade stället på öl.

Ledig imorn iaf, yey :D






Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Jag fattar fortfarande inte att ett sexpack kostar 170 spänn.

170 norska spänn.

Hutlöst!

2009-02-03 @ 03:37:17

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0