Skogsta

Jag sitter i receptionen på Skogsta hotell
och surfar runt. Gick in på Hemsedal Café först men där
var det fullt ös.... After ski kallas det visst!?
Jag fick iallafall träffa Kalle i vimlet. Han hade fullt upp med att jobba.
Senaste dagarna har jag varit krasslig och seg.
Försökte mig på att åka igår men gav upp efter 2 åk
för kroppen pallade inte me.. kanske lite feber eller nåt.
La mig hemma hos Kalle och virkade istället.
Har fått en massa beställningar på mössa nu så
jag får lansera JBomb som möss-märke eller nåt.

Fröken Ostkrok
jobbar natt vilket jag gillar för då har man nån att
prata med då man inte kan sova :)

Kameran har inte riktigt varit med så mycke på senaste
men jag snodde en skojsig bild på Kalle.
Han är en sån härlig kille som jag trivs himla bra med :)







Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Jag gillar ändå dim Kalle med, han verkar skön.

Förrutom då ni busade med mig inatt, jag var ju redan asskakis :)



Hahha.. anyways nu ska jag fara med Fjoll. Wish me luck!

2009-02-22 @ 15:29:14
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Ewee

Har du böjrat med virkningen nu? hahaa

blir dom lika fina som gurkens? :D

2009-02-25 @ 15:33:51
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0