2009

2008, jääävligt roligt år.
Men jag röstar för att 2009 blir ännu bättre.
Började så som jag förtjänade
med en himla baksmälla och jobb kl 12 - 18.
Jocke kom förbi jobbet och bjöd in mig
på filmkväll hos han.
Vi kollade på WallE, Bra film!!
Sen försökte han lära mig lite gitarr.
Fick några väldigt bra tips
och jag längtar tills jag har min gitarr här också.
Ska ta med mig den då jag åker tillbaka från Skell.
Ja Skell....endast 19 dagar kvar.
Ska bli himla skoj att komma hem..

Puss



 





Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

så himla söt du var i din klänning kompis!

2009-01-02 @ 23:39:55
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0