Min skoterdag med brorsan

Idag då...
Jo jag väckte min bror för jag var skotersugen.
Heeelvetes vad det gick,
det var så himla skoj att köra & åka.
Brorsan var inte lugn!!
Också blev det en kaffepaus hos hans vän.









Säg hej till Jenny
Postat av: Anonym

Åh honey! Vi saknar dig med!!! Det är MASSSOR med snö här nu!

förresten e de ok att jag lånar din säng inatt?

Fast egentligen spelar det ingen roll vad du säger för jag tänker ändå ta den ^^ hihi

Aja pus puss! Ses när du kommer tillbaka.

2009-01-24 @ 17:50:18
Postat av: Fröken Ostkrok

Shit så ball!!!!

Avis? Hell yeah!

2009-01-24 @ 21:08:46
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0