Oslo

Jag lämnade Hemsedal med Ångest i kroppen.
Det började äntligen falla en himla massa
snö. Hann dock åka lite i nysnön
i lördags. Såg dock ingenting i backen
och bara efter några åk så klanta jag mej
och slog mig illa.

Ja så igår satt jag denna långa dryga bussresa
från Hemsedal till Oslo som dessutom tog 1,5 timme
extra p.g.a snökaoset.

Men nu hälsar jag på glada gänget igen.
Erik, Sebbe, Annie, Sandra, Kattis och även Samuel är
här och hälsar på.
Samme, Annie och jag gjorde stan idag.
Sen på kvällen drog vi (nästan) alla och
bowlade.

Jag får en tågkompis imorn.. YEY!


Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0