Wet T-shirt

Bransjeafterski igår.
Det gick villt till. Börja klockan tre redan
och det dansades för fulla muggar.

Helt plötsligt så var borden tomma på folk
och en kompis knuffa upp mig på bordet,
jag fattade ingenting och ölen som jag håller
i handen tar en tjej och häller över mej och
sedan blev jag nersprutad med vatten och
var helt tokblöt.
Ja jag var visst med i en wet t-shirt tävling
och shakade loss på bordet.
Tog ett himla tag innan jag fatta vad som pågick för jag
hade itn hört nånting.
Skoj var det iaf men jag shakade inte tillräckligt bra
för jag vann inte....











Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

hejja jenny!

2009-01-13 @ 21:33:30
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaha, faan så kung!!!

Var det innan vattenslangen komfram?

2009-01-14 @ 17:38:22
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0