Kalle VannGlas

Så då var jag tillbaka i Oslo igen. Denna gång för en mycket längre tid
och jag måste säga att det känns bra. Mina Fab 5 tjejer är supersnälla,
vår lägenhet är fin, Kalle bor en kort bussresa härifrån så  nu fattas bara ett jobb.
Var på intervju idag på Emelies jobb. Det gick ju såklart inget vidare med intervjuven
men vi får väl hålla tummarna på att han är snäll och ger mig jobb ändå.

Fab 5 tjejerna i huset består at mig, Emelie, Malin, Sofia & Alex och vi var allihopa i
Hemsedal i vintras och det är just därför vi bor med dom vi bor med.... ehh ja!!

Hursomhelst så helgen så var, var himla skoj. Kalle tog sig hela vägen upp till Skell.
Det var årliga festen i Krilos Hebre vid mobacken på fredan. Gött väder och bra & roliga
människor. Jag hade så skoj att alkoholen tog över mig rätt snabbt och resten av
kvällen inne på trästocksområdet och Kåffe in är en dimma men med vissa ljusa bilder
utav glada miner. Kalle invigdes i familjen med att festa tillsammans med Tobbe och
inga komplikationer där så hädanefter är han med i familjen Glas.

Så på lördagen träffade fick han träffa svärföräldrarna som sätter han inför
ett stort prov genom att ställa fram en burk surströmming på bordet och med
iver glo på Kalle medans han tar sin första tugga. Tack och lov kom inga uppstötningar
eller konstiga grimasher syntes till på hans ansikte utan ett mer "mm eh jo, nämen det
här var inte så farligt" kommer ut ur munnen ist.
Sen fick vi tillbringa en dags bilresa, en natt i campingstuga i Borlänge och ännu en bilresa
ner till Karlstad med far & mor glas som godkände Kalle till en värdig karl till deras dotter.

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

världsklass! Jag har pratat m Ewe och hon gillade åxå Kalle :) Ja menar hur kan man inte göra det :P

bara synd att jag missade er.



Du superjättejättekul att Malin vill haka!!!!! Jag blir ju eld å lågor! Säg att hon är mer än välkommen att haka på :)



ha så kul hjärtat och lycka till med jobben.

Puss!!

2009-07-21 @ 17:20:32
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Jottan

Underbart!!! Fast jag är lite ledsen att jag inte hann träffa dig :-(.

2009-07-21 @ 22:31:24
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Ewe

Ojoj, Sara har redan hunnit skvallra... ;)

Tack för i fredags babe, det var tokroligt att hinna träffa dig innan du åkte. Känns ju väldigt tråkigt att du ska vara borta härifrån lääääänge nu.. Men jag förstår dig och jag tycker du gör helt rätt! Och väldigt härligt att höra att du trivs redan nu :)



Sköt om dig vännen!

2009-07-21 @ 23:04:10
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Grattis Grattis Grattis på födelsedagen fina fantastiska söta du!

2009-07-22 @ 04:19:24
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Martha

Grattis på födelsedagen,kramar Martha

2009-07-22 @ 05:59:29
Postat av: Carro

Hej vannen!!

Ha en underbar fodelsedag och jattekramar fran USA!!!



Grattis grattis!

2009-07-22 @ 06:53:50
Postat av: Anna O

Grattis på födelsedagen! hoppas dagen blir mysig och att du får många kramar =)

2009-07-22 @ 09:57:06
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Cilla

Con the fuck Grats my dear! Hoppas du får en toppendag! Kram kram!

2009-07-22 @ 12:32:03
URL: http://caecus.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0