Sim-kort

Bytt telefon idag. Så jag la över mina bilder från gamla
telefonen på datorn så jag har dom sparade nånstans.
Så tänkte dela med mig lite av vad som fanns där.
Kvallan är ju inte det bästa på korten men det får ni helt
enkelt skita i.


Zimson, hunden som vi skaffade
då jag var 10 år men som vi tyvärr
fick tas bort förra året.


Tobias med partybågar. Togs för
nåt år sedan på Balzac


Bild som Sara skickade till mig under Hemsedal-tiden. Hennes bror
David och hans kompisar var och härjade på scandic.


Någon som vill få till det i bastun på scandic


LillJohan har hamnat på bild


Så har även Tolle


Också lirar Jocke


Norrmän kan inte det där med vad som är okeej att döpa
sin unge.


I julas då jag inte var hemma. Detta är mina kusiner från mammas sida
också har vi brorsorna me där också. Idag önskar jag att jag var hemma
under julen....


Sebbes båt som vi hämtade nånstans vid östersund då snön fortfarande
låg på marken förra året nån gång.


Kalle nånstans i Hemsedal nån gång :)


Joho, förra sommaren var ju toppen. Som ni ser, Paris


Man föddes kanske inte som den brightaste personen.


Om ni tittar riktigt noga, så hänger det något från bron. Men jag kan säga
med lättnad att det bara var en docka.


Myskatterna som jag saknar men som jag inte kunde ha kvar eftersom jag
flänger för mycket  hit och dit.


Adam & Biggy joinade fest










Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

så roligt att se massa bilder :)

HAr du en ny mobbe? Olala visa bild my dear!

2009-07-11 @ 01:24:40
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anna O

Är det en Nokia 5800?

De är snygga...

2009-07-11 @ 22:36:53
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej nej, det är en Sony Ericsson W980 :)

2009-07-12 @ 01:10:07
URL: http://jglas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hade Adam för frisyr på bilden av han och biggie?

karate bra är det ju!



håll höjd!

2009-07-13 @ 20:13:12

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0