Jenny på besök i Uppsala & Oslo

Här kommer lite bilder från min härliga resa till Uppsala och Oslo
som ni kan njuta av :)

UPPSALA


Fröken Bitén från sin chauför-sida

Uppsalas domkyrka, den var inte så liten nä!

Jullan som mitt fordon, bil är lite bekvämare för rumpan dock.

Stina, en något mer rutinerad ridare

OSLO

Malin som jag har saknat sååå mycke

Alex & Emelie hängde också i parken med oss (Hemsedalkompisar de me)


Kalle & hans vänner som var supertrevliga

En dag guidade Kalle mig runt lite i Oslo. Helt plötsligt säger han " Där
är ju mina skor". Jag tittar åt alla håll men tänker vafasen svamlar han om.
Men där uppe på i himlen dinglade ett par gamla dojjer som han tydligen
kastade upp förra hösten innan han åkte till Hemsedal. Still there!!

Jag följde med tjejerna ut till Songsvann o badade en dag. Tråkigt nog
började det regna efter ett tag så vi drog därifrån.





Jag, Alex, Sofia & Malin, mina blivande sambosar plus Emelie då som
tyvärr inte kunde följa med denna dag.

Jag & Kalle satt en kväll i Medeltidsparken och tittade på solnedgången,
pratade och drack lite öl. MYYYS! :)



Jag och Kalle påväg till Huk för att bada. Det var superväder hela veckan.
Nästan lite galet varmt!


Ännu en underbar vecka med Kalle och inte alls länge kvar innan vi ses
igen. Är  jag lycklig? Svar: Han gör mig lycklig :)







Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

oj så himla fina bilder!! Och vad glad jag blir att se Malin på bilerna med.



Jag gillar bilden p kalle o hans skor med..hahhah

2009-07-07 @ 19:01:11
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Madelene

haha, underbara du!!

Jag undrade alltid vem knasen var som hade glömt sina skor.. jag bodde kanske hundra meter upp på den gatan, precis vid Sofies kiosk :)

saknar dig. puss

2009-07-07 @ 19:20:27
URL: http://sockersott.blogg.se/
Postat av: Cilla

Så underbart att han gör dig lycklig - det förtjänar du!!! He´s a keeper!

2009-07-08 @ 23:56:56
URL: http://caecus.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0