Leksak

Många dagar hemma i Burträsk och stugan.
Men det ger ju inget att bara sitta hemma o inte
göra nåt. Så jag begav mig till stan.

Dag 1: hälsade jag på min kusin Emma
och följde sedan Rasmus & Jocke på bio och
såg Baksmällan.



Världens goaste Rottis, Diva som fläker ut sig i Emmas knä

Dag 2
: Ner på stan och Stina dyker upp rakt framför näsan
på mig då jag pratar med henne i telefon. Så vi styr frukost
till henne och Kim kommer o joinar oss.
Frisbeegolf i Bergsbyn på kvällen. Bergsyborna visar till fullo
att dom kan, kapar träd och har sig. Jag och Stina känner oss
sämst och kör därför våran egna tjejliga ist. Riktigt skön dag.
Tips: Flipflops på frisbeegolf-banan är inte alls så tokigt.
Inte heller en himla massa myggmedel.
Vad har jag lärt mig idag!?: Stava till Frisbee










Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0