Magiskt


Jag försöker packa. Men man lyckas alltid börja fiffla med något annat.
Jag vill ha en trollstav som man bara viftar med och vips så flyger endast
det man behöver ner i väskan. Eller så en magisk väska som aldrig har
ett slut men fortfarande inte större än en vanlig väska. Koffert... dom är
väl magiska?


Jag och Stina ska på roadtrip imorgon, hela vägen ner till Uppsala med
diverse äventyr på vägen. Någon mer som tycker att man Festis &
Singoalla är det klassiska bilrese-fikat?

På lördag anländer jag till Oslo. Där på stationen kommer inte mindre än
min egen fina Kalle att stå och vänta. Otroligt vad jag längtar efter honom:)

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Festis & Singoalla & mjuka ostmackor. Eller saft i sånna där klassiska plastmuggar... mmm! Roadtrip, we love.

2009-06-25 @ 07:18:03
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Sofiakristina

Tråkigt att du inte ville hälsa på mig..

2009-06-27 @ 12:34:06

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0