Kort o gott

Min dator är fortfarande paj så bilder får ni vänta med.
Jonas kanske ska kolla på den imorn eller så..

Min vän Sara åkte igår tillbaka till Skell så nu är
vi bara Ica-tjejerna kvar i huset igen.
Malin och Rox hälsar så mycke till dig kompis :)

Min underbara Kalle kom hem till mig igår. Han är så himla
snäll o fin
. Vi låg och mös och pratade tills ögonen inte orkade mer.
I morse följde jag honom till bushållsplatsen för han kilar iväg
till Alperna (avis, javisst) ett tag o kommer inte tillbaka förrän den 29:e.
Jösses, va jag kommer sakna honom.

Alla här i Hemse har börjat bli så himla bruna... jag då!?
Jävla blekfis man är!!!
Jag jobbar ju hela tiden så man sitter bara och tittar ut genom fönstret
svär lite för sig själv när man ser hur gött folket i backen har det.
Men i veckan är det inte så mycke jobb så nu satan ska jag pressa.
Ska även va nyttig ett tag nu för man måste ju börja tänka på beach 2009
och här kan jag ju säga att det har gått åt andra hållet sen man kom hit.

Imorgon är det Hor & Hallick-fest på Fjellbeck.
Malin har lånat ut en korsett åt mej men jag är så himla inte sugen på
party nu. Borde man offra sig eller inte??
Jag tror det blir sista minuten bestämelse.

Näää för imorn då vill jag åååka bräda och glassa i solen:)
Har fått låna Kalle bräda som är mer nice att ha i parken.

Puss & Knull mina gluttergull

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

hälsa så himla mycket tillbaks till dina söta tjejer!! Ni är så fina och härliga :)



Hemresan var seeeeg, fan så seg. Den som säger att hem går snabbare måste ju ha för få indiander i kanoten, för hemresan tog förevigt.

Kan ju åxå vara så att jag längtade mera efter dig och därför så gick det snabbare ner.



Jag pratade med Jens Hittenk. och han sa att kolla om du kommit åt " annars brukar många bärbara ha en knapp typ nära ctrl,alt och windowsknappen... det står oftast "fn" på den .. och den i kombination med nån av F1-F12 knapparna kan slå av eller på wlanet .. men om de e så brukar de finnas lite symboler på F1-F12 ,, hon får leta efter nån som ser ut som ett trådlöst internet "



(han skrev det på msn)



Så kika på det, jag vet inte om det kan hjälpa men ifall värt att kolla på.



Du jag är åxå en blekfis, sen så har dina roomisar fuskat ju..



Puss och knull på dig med!

2009-03-18 @ 02:21:08
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0