Mamsen invarderade Hemse

JO, nu ska jag snabbt berätta om mitt finbesök som jag hade, nämligen mamma.
Ska ha date med Sofia strax...
Hursomhelst så hade jag två dagar då jag visade henne runt i Hemsedal,
det går ju egentligen ganska fort för Hemse är ju inte så stort.
Vi fick en kanondag på tisdan då solen stekte som fasen och
vi åkte i backen. Fastnade på ett av caférna i backen i en solstol och morsan fick
åka ett åk själv för jag hade det så gött i solen.
Vi provade även Cherry Coke som var vansinnigt god, tro det eller ej!
Jag åt ute för första gången i Hemse, blev Pizza buffé på Peppes och Malin joinade
oss också.
Ja så det var skoj med lite besök här och snart kommer nästa.. Fröken Ostkrok.
Då ska jag visa henne party!!


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

ja jag är så jäkla taggad så allt annat än ett redigt party vore ju illa ;)



Jag har en massa vin åt oss kompis och lite sprit med.. ha så kul ikväll kompis, jag ska äta lite jag med och vila lite innan jobbet

2009-03-07 @ 19:37:27
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0