Springtime

Är ledig hela helgen så jag hoppas på en massa
sol. Ska dra mig till backen strax. Nu är asfalten
framme här så jag hoppas på mer snö jag.
Det luktar ändå vår i luften. Rätt skönt, men
jag vill inte att säsongen ska ta slut. Dock bara
6 veckor kvar och tiden går ju så himla fort.

Jag stannar nån vecka efter säsongen också
för att hjälpa till att städa bort i lodgen och så.
Vet dock inte hur jag ska få hem mina grejjer till
Skell. Men det är ett problem jag skjuter upp till
senare :P

Såhär härligt har vi det just nu.....









Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Det där såg ju inte alls speciellt oskönt ut. Soligt, dricka, friends.

Har du det bra där borta eller vad?

2009-03-21 @ 12:43:30
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Jättefina bilder!!

2009-03-21 @ 14:54:07
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0