En himla massa bilder

Ja va svamlar jag om?
Datorn är inte alls pajdeg, det är ju bara jag som är klantig nog att komma åt nå knappar.
Fixat och löst, här sitter jag en ledig dag så tidigt. Steg upp 7.50 av nån anledning.
Men solen skiner så jag tänkte göra lite nytta innan den kommer och värmer på
framsidan av vårat hus, så hinner jag sola lite innan jag drar till backen.
Okej, ska hoppa in för Jacob i typ 1,5 timme på jobbet. Men det räknas ju nästan inte :)

Så här bjussar jag på bilder. Orkar inte fixa och trixa med dom.. tar för lång tid.. tänk på min sol!


Först ut har vi Kalle och Johan hemma på Såta där dom bor.


Så kom dagen då jag skulle följa 3 danskar och en svensk å åka i Gummiskogen,
jättebra off-pist. Det var dimmigt men jävlar va härlig puder det var... i sinne som jag sa!





Åker man gummiskogen så kommer man fram i Tuv och måste ta Taxi tillbaka,
så här står vi och väntar på att få åka me tillbaka till backen igen.


Nämen JOhan la sig där....



Och Kalle droppa därifrån...




Kalle kom förbi jobbet en dag och visade upp sin sexiga 80-tals outfit



Sen kom den här snygga och trevliga tjejen hela vägen från Skell för
att träffa mig och ha tokskoj i några dagar. Fröken Ostkrok!!!!


Vi tog en dag i backen tillsammans och här åker Sara.


Sen blev det After-ski på Skistua







Kan presentera lite folk så ni vet vilka mer säsongare det finns.
Sara, Erik och Albin har vi är iaf...


Liverpool Dan, ja han som kalaslurade mig på nyårsafton



En tant som fick lira gura me bandet, ett försök på "Smoke on the water"


Inte nyktra för 5 öre!!


Niklas



Liverpool Dan


Albin & Daniel



Lars & Erik


Ölkannorna strömmade in


Lars igen


Carro och... ja Carro


Här är Mackan (Sara så du vet du vems nummer du fick)









En kväll på Fjellbeck och mer bilder än så hade jag inte att bjussa på
för tillfället.... more to come

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Skoj att du hittade knappen som lagade hela datorn! Var det ON-knappen?



Skämt åsido Jenny. Jag bad Sara hälsa en sak när jag pratade med henne på msn men hon glömde visst bort det, ingen fara säger jag för då kan jag ju säga det själv istället.

Jag bad henne hälsa: "Hälsa Jenny att hon är sexig och snäll, i den ordningen!"



Så nu vet du. Hon har bildbevis på att jag har sagt det.. eller skrivit det snarare. Prnt scrn rules!

2009-03-18 @ 11:00:49
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Tjohooo så fina bilder!!!!



här är det åxå kalasväder, jag tror bestämt att jag ska gå ut och gå en sväng :)



Puss!

2009-03-18 @ 15:15:45
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Ewee

Åhåå vilka härliga bilder!

Och ölkannor är bra grejor det! Det körde vi på i zermatt oxå :D

Sköt om dig vännen :)

2009-03-20 @ 00:09:00
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Jottan

Så sjukt roligt du har det!! Jag kan förstå att du inte längtar hem så mycket!

2009-03-21 @ 08:43:29
URL: http://jottan.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0