Alene i Hemsedal

Från en helt galen vild helg och avslutning av säsongen
till helt öde här i Hemsedal. De allra flesta gav sig iväg på
tisdagen. Jag blev själv kvar i huset som jag, ROx & Malin
hjälptes åt att städa så fint. Nu vågar jag inte röra nånting.

Som tur var så flyttade Kalle in med mig. Jobbade stenhårt
tisdag och onsdag men fick en fin dag tillsammans igår.
Vi hade tänkt gå upp i bergen & grilla men det snöade som
en tok då vi vaknade och efter det kom regnet.

Önskade igår att kvällen aldrig skulle ta slut. Vi låg och hade
det sååå mysigt. Tittade på Harry Potter och babblade.
Kalle åkte hem till Halmstad i morse och nu dröjer det tok
för länge innan jag får träffa honom igen.


Jobbat idag me och nu är jag helt död. Känns som om jag inte
har sovit på ett halvår. Finns inte mycke att göra eftersom
alla har dragit. Eller finns några få säsongssjälar kvar.

Tack Kalle för att du stannade kvar med mig i några dagar.
Älskar och saknar dig så himla mycke redan!












Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0