Countdown

Pirr, pirr!
Wohoo, om ca 48 timmar är jag framme i Bangkok.
Känns ju helt overkligt nu när jag sitter i Btk där
det är minus-grader.
Medans jag har packat idag så har resfebern smygit på
mig. Men nu så känner jag bara för att åka.
Jag har ju en månad framför mig med sol, bad, massage,
dykning, surfning, fiske, fest, snäckor, buddah, palmer
och en himla massa skoj med tjejerna att se fram emot.
Och sen har jag ju dessutom Kalle att komma hem till
efter allt detta också en hel vintersäsong i Hemsedal.

Så nä vet ni vad, just nu är jag glad :)


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Ja, fatta altså, det är ju helt bisart att vi snart är där :)



Fasen så kul vi ska ha!

peppar peppar att jag får mig fram hela sträckan bara.. haha :)

2009-11-01 @ 23:46:34
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Martha

Ha en skön semester o ta väl vara om varandra,kramar.

2009-11-02 @ 15:32:37

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0