Katastrof, slutet gott, allting gott

Kort om vad vi gjort pa ko Lanta.
Jo, vi traffa 3 engelskman som vi hangt med dessa dagar
har. Igar akte vi alla 6 pa en speedboat tur runt pa 4 olika oar.
Snorklade och simmade i en grotta, superskoj :)
Batresan holl pa att sluta i katastrof dock. For pa vagen tillbaka
till Hotellet sa gick ena motorn (sitter 2 pa baten) sonder och
chaffisen tappade styrningen sa hela baten slangde sig i en U-svang
och eftersom ingen var beredd sa kastades alla i en hog i baten.
En liten svensk flicka fick sin fot skadad och aven en av personalen
pa speedbaten. Vi klarade oss fint som tur var.

Sa vi festade till det igar och hade himla skoj. Somnade vid 4 i morse.
Steg upp 8 och tog mig morgonsimning i poolen.

Sista glassardagen idag. Imorn aker vi mot Bangkok, sa kommer fram dar
pa mandagmorgon.

Ko Lanta, supernice!!

Säg hej till Jenny
Postat av: cilla

usch det där kunde ha slutat väldigt illa! Jag är glad att ni är välbehållna.



Vad kul att ni gillar Koh Lanta, jag var väldigt osäker på att ni skulle göra det - men det är min och Johnnys favorit ö (delas med KOh Chang i toppen för min del).



Trevlig hemresa, hoppas thai/swiss sköter sig.=)



Puss å kram!!

2009-11-28 @ 11:33:13
URL: http://cillasblogg.blogg.se/
Postat av: Martha

Så himla tur att det gick bra på båtolyckan,riktigt otäckt. Lycka till på resten av resan o tack för att du följde Sara det värmer mej,kramar

2009-11-28 @ 17:23:22

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0