Come on!!

Jag vet att jag inte har så mycket läsare
men dom få som läser kan väl åtminstone
försöka.
Än så länge är det bara miss doodle som
kommit upp med roliga och bra gissningar.
Borde kanske fresta med ett pris.
Priset kommer att vara nånting från Hemsedal.
Ju fortare jag får gissningar desto fortare får
ni veta :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Doodle

Men om bara jag gissar och jag ändå har fel, kan inte jag få priset ändå?! :)

Lovelovelove preissar you know.



Men jag kan slänga in en till gissning:

DU gjorde en Alex och smackade dit en pimuppa på armen!! WOhoo!

2010-04-22 @ 03:49:27
Postat av: Tobbe

Hejsan, Allt bra? :)

2010-04-22 @ 03:57:25
URL: http://tobbees.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0