Hemsedal Heroes

Här kommer en liten presentation av lite
folk som bor här i Hemsedal.
Notera att vi har människor från hela världen.


Jeff, från Irland eller nåt sånt


Adam, från Australien. (Bilden ovan)
Sam, också från Australien (Bilden nedan)
Toksköna killar som har betytt mycket för mig
under säsongen.



Pavel, från Prag. Synd att han inte är i Prag då jag ska dit.
Då hade vi säkerligen haft en bra guide.


Tobbe & Jag, från Sverige såklart. Två tokar!


Brorsan Tobias. Har bott med mig sen Januari och det har varit
himla skoj att ha han här.


Kalle, som har hälsat på mig ett antal gånger under säsongen
och såklart är jag alltid lika glad med att ha honom i Hemsedal.


Avslutar med en bild från igår. Vi var uppe klockan 9 i backen och
tog oss en rast i solen efter några timmar.
Senare under kvällen spelade jag brännboll i snön och
det blev öl och kubb-spel på såta.







Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0