Det största äventyret av dom alla

Förlåt min dåliga uppdatering. Har väldigt sällan
¨tillgång till internet. När jag väl har dattan i
handen så har jag inte tid till att sitta en längre stund.

Men nu har jag precis kommit till Halmstad efter
att seglat Halmstad-Mollösund samt varit med
i segeltävlingen Tjörn-runt och befunnit mig i
Oslo i 3 dagar.

Jag vill så gärna berätta om hur det var att segla
första gången med fina beskrivande ord men
tiden är för kort. Så jag berättar nu snabbt vad
komma skall....

Nästa torsdag åker vi upp till Mollösund igen,
kliver ombord på Optimus Prime och börjar
våran resa (jag, Kalle, Emil och Jennifer).
Det bär av mot medelhavet. Raka vägen
rätt genom europa med segelbåten på kanaler.
Varav vi passerar Danmark, Tyskland, möjligvist
Holland samt Frankrike.

2 månader på segelbåt, kanaler, 4 pers....
Vill du veta mer?? Fråga på :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

Så himla roligt det lät! Du får ta massor av kort och visa oss sedan : D Hoppas allt är bra med dig. Kram

2010-08-29 @ 14:09:24
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Doodle

Så sjukt kul ni kommer få, vilket fantastiskt äventyr!!! Oj jag vill me :)

Jag önskar er fint väder, snälla vågor och ingen magsjuka.



Ta hand om dig finaste så hörs vi av.

Massa kramar till er alla <3

2010-08-30 @ 14:51:34
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0