Jag är inte dålig och jag är inte bra

Ni undrar kanske hur mycket jag egentligen hinner åka
när jag är här i Hemsedal. Ja det blir en del. Men pga att
jag också jobbar så tar jag mig inte ut i backen varje dag.
Denna vecka jobbar jag ca 40 timmar och har då åkt
4 dagar av 7 och har jobbat 6 dagar av 7.
Så det är klart, jag blir inte sämre utan blir sakta (men
inte så säkert) bättre.
Igår var jag ute o åkte med Adam. Då passade jag på
att höja ribban för mig och ta mig ann ett hopp i röda
parken. Gahh! Hoppet var dubbelt så stort än dom jag
vanligtvist hoppar i. Snacka om sug i magen då man lättar
från hoppet och ser landingen en lång jävla bit nedanför
en. Framsteg för mig men då man ser killen efter en som
sätter 1080 utan några problem så känner man sig
liten.

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0