Uppdatering

Plats: Hemsedal (Experten sportbar)

Gjort senaste helgen: Varit i Oslo och haft en supeerhärlig
helg med Kalle. Det var OS och fest och mys, lite shopping.

Köp: Ny kamera eftersom min försvann ofrivilligt för några
veckor sedan. Nu får jag bara se till att bli lite
duktigare på att ta bilder.

Något som oroar mig: Min rygg, krashade rätt hårt i backen
2,5 vecka sen och har haft ont sen dess.

Vädret: Solen börjar ta sig fram bakom bergen och tittar
fram i dalen. Så snart flyttar nog after skin ut, jag blir piggare.
Det är mars-april som är bäst här så det ser jag fram emot.

Något annat jag ser fram emot: Kalle kommer nog hit igen
snart samt att mamma kommer på besök. Men tittar på långtid
så har vi första maj-festivalen. Åka hem till norrland, har inte
varit hemma mycket på senaste år så ser fram emot att komma
hem. Sommaren, självklart, har lite resor som ligger och ruvar
och man kan ha flip-flop på sig.

Irri: Danska skidåkare i backen. Danskar är rätt tröga över huvud-
taget. Finns undantag.

Idag: Drog ut i backen med Tobias. Gick bra i början men förkylningen
tog överhand och gjorde min kropp till spagetti. Kollade på puckelpist-
tävling som hölls i backen, rätt skoj sport faktiskt. Sen drog vi in
till centrum, köpte käk och lagade till det. Mer än så har jag inte hunnit
idag.

Happy: Sverige-guld, alltid skoj.




Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0