3 Juni

Jag vakna i soffan hemma hos brorsan.
Inte alls pigg från gårdagen. Jag kände
mig några år yngre igår men betydligt
äldre idag.

Gårdagen var inte lika blåsig, regnig och
dyster som idag. Nej igår sken solen
sitt allra bästa. Så jag tog min filt och
bok och la mig ute på gräsmattan några
timmar.

Då jag blev less åkte jag ner på
badhuset och simmade 100 längder
vilket motsvarar ca 1,66666666 km.

Onsdag, sommarstat skulle tydligen
ha premiär. Så jag åkte in till stan
för att ta sig en liten sluring med
Cykelflickorna. Förfesten var utomhus,
runt en eld och där, just då kände jag,
"det här har jag gjort förr" och visst,
i mina yngre dagar då alla bodde hemma
och ingen kunde ha förfest och det var
sommar så satt man ju ute sådär.
Men den ungdomliga känslan försvann
under kvällen. Station hade inte alls
någon premiär så enda stället som var
öppet var Olles.
Jag var nog bland dom äldre personerna
där. Inte ett enda ansikte kände jag igen.
Jag letade förbryllat i vimlet men ack.
Skellefteå är inte längre detsamma.
Jag är inte personen som är yngst längre
och inget är nytt. Snart 23 år och idag
är jag gammal.
"Jag ska aaaldrig mer dricka"!


Säg hej till Jenny
Postat av: Ewe

Jenny, du är fortfarande ung ju! Tänk jag som tom har bestämt vad jag ska arbeta med i framtiden nu när jag börjat plugga? Hjälp, vart kommer jag hamna!

Skell blir snart bättre för på måndag kommer jag hem :D Då ska vi busa i massor!!!! =)

2010-06-03 @ 14:41:40
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Doodle

Sötnos om du känner dig gammal vad ska då den eviga 24-åringen då säga :P

Du är ju skitfoxy och fortfarande ung, så no worries.



Ja det blir måndagsdrinken hos mig nu på måndag om du är sugen. Ballehäng, porre och musik. Lite vin och sköna människor :)

Du är så varmt välkommen, bjud med Ewe med vetja :)



Puss på dig sötnos.



Ja jag är ledig i veckan om du är sugen på att hänga nån dag!

2010-06-04 @ 06:23:49
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0