Nudu

Innan jag åkte till Thailand så sa min mor
ett något vist till mig:
"Vad du än gör i Thailand, så snälla, tatuera
dig inte"


Men min mor borde veta mer. Att jag gör det
jag vill och känner för. Så jag blev ju grymt
sugen på att tatuera mig där nere på Koh Tao
då Sara gjorde sin Bambuu tatuering.
Så min impulskänsla tog över och lät mig
bli märkt för resten av mitt liv.


"I always hold a place for you in my heart"


Säg hej till Jenny
Postat av: Doodle

Hur ser tattisen ut nu förresten?

den fjällade ju lite sist jag såg den?

Håller färgen?



Vilken fin bild det var förresten :)

2010-03-13 @ 02:38:05
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad bra att du inte lyssnar jämt på vad jag säger.

2010-03-13 @ 09:49:58
Postat av: Johanna

Haha! Snyggt Jenny : D

2010-03-13 @ 10:59:07
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0