Söp & Stöp

Kalle var på besök i helgen och jag var ledig.
Det blev åkning på lördagen heeela dagen
och var jag på min första after-ski denna säsong.
Ja, bättre sent än aldrig va?
Jag, Kalle och Henke rockade lös med varsin
kanna öl på Skistua. Olyckligtvist hade nån
jävel snott min bräda då jag kom ut och
skulle ha den. (SATANS SKIT)!!!
En tår eller två och en funderare att det ska
ju inte få förstöra helgen. Nä så ner på stavkroa
och fortsatte. Jag lyckades dratta i marken med
hakan först så nu kallar dom mig Blåskägg.
Festmåltiden blev sushi. Har nog aldrig väntat
så länge på en restaurang på att få mat. Men
gott var det.
Söndagen blev en söndag. Utan åkning och bara
slöa. Måndan kom jag gav upp, min kära bräda
kommer inte dyka upp igen så jag gick och köpte
mig en DC bräda med Rome bindningar.
Goooo bräda, nu flyger jag som aldrig förr.

Men F*ck duu, tjuv!!!




Säg hej till Jenny
Postat av: Doodle

Noooo, vafasen. Jäkla tjuvjäkel!!!!!

Jag hoppas den drabbas av alla STD´s i boken.



Inte alls okej.

Men hur sjukt snygg är inte din nya bräda? :)

2010-03-24 @ 08:49:21
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0