Avslutning i Åre

Ja då var denna vintersäsongen förbi.
Liftarna stängde igen den 1 maj, men
inte var våran säsong slut för det.
Nej, vi tog vårat avslutningsåk idag och
ställer nu undan min bräda för den här gången.

Jag har haft en fantastisk säsong här i Åre.
Skönt folk, härligt boende, superbra jobb
och fantastisk åkning.

Bjuder på bilder från senaste tiden.


Jon Olsson Invitation, huuuuuge jump!


Sista jobbardagen


Välkomna nästa säsong


Peter plockade fram en kitewing sista dan på jobbet..


Jag var dock ingen hejjare på det, den ville inte riktigt göra som
jag ville.


Men alla kan ju lyckas krasha


Så till idag, vår lilla hajkning upp i tegefjäll. Grymt jävla jobbigt,
speciellt när solen ligger på. Men värt varenda pustande när man
väl är framme.

Utsikten magnifik!







Nu återstår bara hemfärd, några dagar i London sen Grekland!



Säg hej till Jenny
Postat av: Lappkullan

Så härliga bilder!!!

Jag är så glad att ni hade en så fin säsong i Åre. Hade varit ball om jag ändå kunnat komma och hänga med er, men det kommer fler tåg :)



Lycka till i London och ha det bäst på Ios.

Jag kommer verkligen att sakna dig, och vem vet, kanske att vi får oss ner :P

2011-05-21 @ 03:50:11
Postat av: Lappkullan

Tack, tack, tack, TACK!!!



http://minvarld.blogg.se/?tmp=24002910

2011-05-24 @ 00:32:29
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Lappkullan

Jag tänker så mycket på dig vännen, saknar dig så!

Hur har ni det i Grekland?

Trivs du?

Hur går jobbet?



Jag tänkte ringa dig nån gång då jag jobbar natt igen, så vänta dig ett samtal min sköna!!

2011-06-28 @ 23:27:45
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: s/y Paulin

Vi saknar er på sjön, men vi rör oss på samma vatten som er så vi ses säkert framöver. Vi kommer till Grekland först nästa säsong (2012) och då ses vi kanske. Hoppas ni har det bra på Ios! Nu seglar vi till Rom.

Kram från AnnMarie o Hans på S/Y Paulin

2011-07-02 @ 09:54:22

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0