En snabb tillbakablick:)

Det verkar ju som om sommaren börjar ta slut.
När jag nu tänker tillbaka på sommaren som har varit så kom jag på att jag har fasen hunnit med en hel del.
Och det bästa av allt är att jag har haft så hiiiiimla roligt i sommar :D

Tänkte göra en snabb tillbakablick!
Check this out!



Ja sommaren började egentligen skitdåligt.
Sebbe och jag sa tack och adjö till varandra efter
2 härliga år tillsammans.


Jag flyttade in hos bror min ca 1 månad.



                                                    Solen började skina och jag drog                                                        
grillning hos Emma


Anton hade en skön ferre på ballen


Vad vore inte en bal utan dessa två
snygga brudar? Ja vi kikade in
balfolket och bilarna.


Fredde var hemma från Norge och hade party på sin balle.
Passade på att hänga där men festen dog fort.
Jag hamnade hos Lotta och hade trevligt. Sen fick jag en helvetes åktur på
cykeln till Jonne. En lång och rolig kväll:)


Ja, Sara hade en avskedsfest för Carro & Bryan.
Vi trängdes många på en mindre balle och
drog sedan till Station för en fortsatt trevlig kväll.



Samme & Linnea hade mysfest ute på gräset
en tisdagkväll. Ja vi sjöng vackert och grannarna lyssnade.


Sara, Anna och jag grillade så jävla gott
uppe på getberget en kväll. Det anslöt sig lite mer folk
och kvällen blev en höjdare:)


Jag och mamma hälsade på mormor och morfar
i Flakaträsk. Där är det lugnt och skönt må jag säga!


Nattjobbarna från Scandic drog till stugan i villvattnet
någon gång där i Juni. Mamma fick en megabukett av blommor som vi plockat.
Vi fick även asgarva åt en massa får. Ehhh, ja!


Vad vore inte en sommar utan lantärnan?
Ja saken var den att jag hade jättetrevlig innan
tills vi kom dit. Men fint sällskap hade jag iaf:)


Midsommar, Saras mamma bjöd på gudomligt gott grillat.
Anna kom och joinade oss senare på kvällen.
Men vi satt där och drack vin och surrade tills midnatt någon gång.


Midsommardagen tillbringade jag stor del i Villvattnet.
Mamma & Pappa har husvagnsbesök där varje år och jag har
tidigare år alltid varit i där. Kunde inte svika i år heller:)


Efter Villvattnet så drog jag och min äldsta bror Jonas på midsommartravet.
Jag hann vidare på Station där det var megaskoj och träffade många sköna människor.
Jag och Tobbe hade sedan årets mysigaste efterfest till kl 6 på morgonen.


Skellfestivalhelgen jobbade jag. Men på lördagen hängde jag med på
en förfest som var party på högsta nivå. Nykter och glad var jag iaf.


5:e Juli kom och jag tog min ryggsäck och drog en
Eurotrip 08 i 3,5 vecka! Själv och ensam tog jag mig förbi Lund, Tyskland, Holland,
Frankrike och Italien. Oförglömligt och bland det bästa jag gjort i hela mitt liv.


Väl hemma igen, ny lägenhet och mer party.
Jonne hade bl.a storfest en onsdag som ledde till utgång på station.


Fest hos David som också ledde till utgång på Station.


I fredags hade jag en fullspäckad kväll.
Hemma hos mig, Morö Backe, Ursviken och Olles!
Ja kanonkul kväll :D

Ja det var min snabbresumé.
Inte nog med det så vet jag av en massa tillfällen
då kameran inte har följt med.
Jag kan konstatera att det blivit mycke fest på ballar,
yes jag har förtärt för mycket alkohol för min egen kropps hälsa,
men har haft en underbar sommar.
Mina vänner är dom bästa ;)










Säg hej till Jenny
Postat av: Elin

Vilken härlig sommar du har haft=)

2008-08-23 @ 17:01:11
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: Jottan

Jag blir så glad av din resumé! Du har verkligen inte suttit hemma och surat! Hur bra som helst!

2008-08-23 @ 18:48:53
Postat av: Martha

Tack än en gång för att du ville vara med oss på midsommarafton,en trevlig kväll jag aldrig glömmer.Du är alltid välkommen på Isgränd gullunge. Har varit på Matfesten med David,trevligt o gott. Körde David på förfest,själv har jag en lugn hemmakväll för jag arbetar imorgon.kramar "mamsen"

2008-08-23 @ 19:59:15
Postat av: Johanna

vafan, nu härmas jag igen! såg aldrig du gjort en resumé med! sorry! :D

2008-08-23 @ 23:07:38
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: En Ostkok i LA

Vilket jobb! Underbar resume vannen!!!

2008-08-24 @ 02:09:51
Postat av: Johanna

jaaag veeeet de var dåligt! tänkte verkligen att nu ska jag göra en så ingen annan hinner före och vad händer, jo vi gör de typ samtidigt och ingen märker! vi måste börja prata med varandra om vad vi ska skriva :P

2008-08-24 @ 07:35:47
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0