Wedding day

Jag ska imorgon för första gången i mitt liv gå på ett bröllop.
Det är morsfars polare som gifter sig.
Det ska bli roligt att få se och fira:)
Borde kanske göra som killarna i wedding crashers..eller?

Gick över till Anton som bara bor på andra sidan gatan och såg en film ikväll.
Är trött och sliten och vill sova, men tänkte hålla mig vaken ett tag till så jag
hittar dygnsrytm till nattjobbet som jag går på imorn igen.

zZzZZZz

Säg hej till Jenny
Postat av: Martha

Kul att du fått lägenhet o fina grannar det önskar jag dej. Ha det gott önskar Saras mamsen.

2008-08-08 @ 10:39:21
Postat av: Anna O

Tjenna Druvan! Läget då?

2008-08-08 @ 16:08:29
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0