Mulåsnor

Jag har det bra, bara så att ni vet.
Har lite hemlängtan ibland men känner att
3 månader kommer gå fort, sen så har jag ju
tjejerna och Kalle nära till hands.
Jobbar just nu på Ica. Går bra och får jobba mycket
vilket också är bra eftersom jag är här för att tjäna pengar.
Eller jah, finns en himla stor orsak till varför jag är här
men det har väl alla förstått vid det här laget ändå.

I morse vakna jag upp hemma hos Kalle.
Skyndade mig att ta en buss hem och
följde med Emelie, Alex & Sofia till parken där vi
käkade frukost. Ja ungefär så mycket hann jag innan
jobbet.

Nu ska jag lägga mig i sängen, se en film och sova.
För imorn är det åter igen jobb som gäller.


Har för övrigt läst ut Harry Potter och halvblodsprinsen nu
så jag längtar himla mycket till på söndag då jag och Kalle
ska gå se den på bio.


Sköt om er gott folk!

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Jättehärligt att höra din söta röst idag kompis, längtar tills jag får se dig och krama om dig med! Puss

2009-08-08 @ 00:50:25
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: johanna

saknar dig vännen!

2009-08-08 @ 11:22:21
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0